[spb_text_block pb_margin_bottom=”no” pb_border_bottom=”no” width=”1/1″ el_position=”first last”]

Hausnarketa prozesuen dinamizazioak

[/spb_text_block] [spb_column width=”1/4″ el_position=”first”] [spb_single_image image=”12766″ image_size=”large” frame=”noframe” intro_animation=”none” full_width=”no” lightbox=”no” link_target=”_self” width=”1/1″ el_position=”first last”] [/spb_column] [spb_column width=”2/3″ el_position=”last”] [spb_text_block pb_margin_bottom=”no” pb_border_bottom=”no” width=”1/1″ el_position=”first last”]

Hizkuntza normalizazioaren, aisialdiaren, heziketaren eta elkarbitzaren gaineko hausnarketa bultzatzeko programa da honakoa.

[/spb_text_block] [spb_text_block pb_margin_bottom=”no” pb_border_bottom=”no” width=”1/1″ el_position=”first last”]

Guraso elkarteei, udaletako gazteria, euskara eta ongizate saileei, eta haur eta gazteei zuzendutako ekipamenduetako langileei zuzenduta dago.
2 orduko 2 edo hiru saio izan ohi dira eta bezeroen egoitzan bertan egiten dira. Bi dinamizatzaile arduratzen dira saioak gidatzeaz eta modu parte-hartzailean eta dinamikoan jarduten dute lanean.

 

[/spb_text_block] [/spb_column]